Skupinový rozvoj
Výčet následujících oblastí skupinového rozvoje není konečný, zde uvádíme pouze příklad a ukázku možných vzdělávacích programů, které nabízíme. Veškeré vzdělávací aktivity přizpůsobujeme individuálním potřebám zadavatelů.
E-learningová technologie jako nástroj podnikového vzdělávání
Účastníci se seznámí se základními principy elektronického vzdělávání, které se stává strategickým nástrojem rozvoje lidských zdrojů nejen ve firmách a institucích. Účastníci budou detailně seznámeni s moderní technologií vzdělávání, pochopí pojem E-learningu a jeho modifikace. V rámci kurzu se posluchači dozví o možnostech, ale také o úskalích implementace této formy do firemního vzdělávání.
IT dovednosti
Trénink IT dovedností pomůže účastníkům osvojit si zejména produkty společnosti Microsoft. Naši školitelé znají nejen aplikační, ale také serverové produkty do nejmenších detailů. Díky tomu, že tyto odborníky využíváme i k řešení konkrétních specializovaných problémů našich zákazníků, dokážeme na jedné straně udržovat hlubokou teoretickou znalost podpořenou praxí a na druhé straně i řešit nestandardní situace u našich zákazníků.
Manžerská akademie
Personální řízení jako nástroj dosahování firemních cílů prostřednictvím zaměstnanců v praxi. Modul I., II., III.
Profesionální obchodník
Osobnost obchodníka, nákupní motivy, efektivní struktura obchodního jednání, kladení otázek v logickém sledu, aktivní naslouchání, partnerský dialog. Stupeň I., II., III.
Trénink trenérů
Osobnost trenéra, obsahová příprava a koncepce tréninku, chování trenéra, tipy a triky pro trenéry, využívání nástrojů na podporu aktivního přístupu účastníků aj. Úroveň I., II., III..
Prezentační univerzita
Dvě úrovně rozvoje kompetencí řečníka, tipy a triky pro dobrou prezentaci, tvorba scénáře, práce s auditoriem, obtížní účastníci, využití prostředků interakce, práce s AV technikou a jinými nástroji při prezentaci aj.
Další možné nabízené oblasti:
-
Verbální komunikace
Kladení otázek v logickém sledu, aktivní naslouchání, partnerský dialog aj. -
Neverbální komunikace
Řeč těla, gestikulace, mimika, oční kontakt, napojování se na partnera aj. -
Asertivita a vyjednávání
Vyjednávací techniky, zvládání námitek, konfliktních situací aj. -
Psychologie prodeje
Typologie zákazníků, motivace, psychologické triky a taktiky prodeje, řešení námitek, techniky uzavírání obchodu, techniky vyjednávání aj. -
Time management
Stanovování priorit, delegování, metody stanovování cílů, plánování aj. -
Stress management
Techniky zvládání stresu, relaxační techniky, harmonie mezi prací a rodinou aj. -
Individuální image
Barevná typologie, triky vizážistů, ideální účes pro mne, péče o pleť aj. -
Moderační techniky
Veřejná moderace, moderační techniky, práce s mikrofonem, natáčení v TV studiu aj. -
Marketing pro prodejce
Barvy jako prodejní nástroj, zákaznické zóny prodeje, jak se odlišit od konkurence aj. -
Profesionální image
Profesionální chování, sebevědomá prezentace sebe sama, první dojem aj.